tirsdag 2. august 2011

Snart slutt.......

..........kanskje ikke for blogging, men for ferie. Jeg tilhører den kategorien hvor ferien inneholder noen flere uker enn andre, så klage det skal jeg overhode ikke, men fort går det nå!

Etter hjemkomst fra Sverige, ble rommet til mellomstemann pusset opp. Vegger ble malt, brannmur og gulv likeså. Fatter ikke at en gutt på 9 år kan samle sammen alt det "skrotet" han hadde liggende; under senga, bak pulten, bak bokhylla....osv. Jammen tror jeg det kan ha vært helseskadelig, til tross for regelmessig vask av rommet. Nå er det iallefall ryddig.....ok da, det VAR ryddig i går.....og RENT.
I Sverige bestilte mamma en tapet av jagerfly (Gripen) som jeg har fått opp på veggen. Egentlig kunne tapeten vært mye større, men det får nå holde....billig var den heller ikke. Det er ihvertfall stilig å se jagerflyet der det pryder veggen...og guttungen er superfornøyd...og det er det viktigste for meg.




...og selvfølgelig har han flagget til USA over senga. Stedet hvor vi elsker å feriere på vinteren. Sommerstedet vårt er jo hytta til mamma og pappa i Sverige :-)


live
TODAY
cherish
YESTERDAY
dream
TOMORROW

1 kommentar:

  1. Tack för titten,jaa humöret var det inget fel på hos oss... Åh vilken häftig tapet,har dom sånt i Sverige,hahaha. Kul för killen att fått så fint nu då. Ha det gott nu,bäst följa med gubben o handla lite mat!! kram Gunilla

    SvarSlett